Bidrag

Arbetet med alla kärleksförklaringar fortgår. Vi har en del framför oss, men det är verkligen skitkul. Och alla som skickar in – omöjligt att inte bli berörd av det ni skriver. Oavsett om det är en mening eller en hel dikt så är alla förklaringar underbara.

Som en viss tjej skickade in till oss, det här är hennes bidrag till Göteborgs kärleksträd:

Som spunnet socker och gelehallon smakar dina läppar.
Det här är något större än blodsockerfall.

3 svar to “Bidrag”

  1. C Says:

    japp, det kan hända att jag skickar in nåt då…
    jag läste nåt om att ni fått nåt slags tillstånd att sätta upp inplastade lappar? hur och varifrån och .. vad? behöver man det alltså?

    • thetreeoflove Says:

      ja, det är lite klurigt när man skall sätta upp grejer i träd och så. Men Navid skulle kolla upp det och vi har inte fått höra nej hittills så jag tror att det är lugnt! 🙂 Haha! Ja, skicka in till oss och sprid gärna till fler. Hittlls har vi fått in 250 kärleksförklaringar men vi behöver mer! 🙂

  2. C Says:

    nej är det grejer som går att ta bort så bör det ju inte vara någon fara…

    jag är ju mest inne på att skriva redan befintliga texter – eftersom så många före mig har sagt det där med kärleksförklaringar så bra!
    men säg till om ni behöver hjälp för jag sitter alltså här på min kammare med mina grejer och det vore ju lite dumt/onödigt om ni ska behöva göra jobbet och plasta in det som jag skrivit… eftersom jag gärna vill vara med och göra det själv också 🙂

Lämna en kommentar